mandag 8. oktober 2012

Scary photos

Om ikke lenge er den her igjen, dagen mange
av oss foreldrene elsker å hate, men våre søte
små bare ELSKER...
Jepp, jeg snakker om halloween! 
Jeg har for lengst innsett at denne dagen
er kommet for å bli, uansett hvor mye vi
stritter imot. Butikkene bugner over av
skumle kostymer og ennå skumlere godis.


PicMonkey, det gratis fotoprogrammet jeg
noen ganger bruker, har også hevet seg med
på skoyen. Med et lite tastetrykk kan du
fort lage halloween-bildene ennå skumlere
med div rekvisitter som edderkoppspinn,
blod, sorte katter, skumle øyne og tenner,
osv. osv. Her er det bare å leke og kose seg!

Kjempeflott om du feks ønsker å lage LO
av årets halloween-bilder! 


 

3 kommentarer:

  1. Hei hei:)
    Takk for at du deler:)
    Må prøve dette programmet hvis jeg skjønner det.
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Ja dagen nærmer seg....det fotoprogrammet må jeg sjekke ut :D Høres spennende ut. Bruker photoscape jeg.
    Takk for fine ord hos meg :)
    klem Tove

    SvarSlett
    Svar
    1. Bruke photoscape å, men picmonky har endel artie ting æ ikke får tel inne på photoscape. Så blir litt av bægge to her i huse! :o)

      Slett