lørdag 20. oktober 2012

Let it snow...

Her kommer to julekort til fra meg med
de vakre bordene fra Pion Design.
Bordene pynter veldig opp på enkle
kort, så da ble det noen stykker.
Og det beste av alt er jo at jeg
ennå har flere igjen! :o)

 Da vi sto opp i morges oppdaget vi, til vill jubel
fra 6 åringen, at årets første snø hadde lagt
seg på bakken. Skuffelsen var stor da mamsn
nektet han å hente fram sparken fra uthuset,
følte liksom ikke for å bære sparken bort til 
skolen på de få millimetrene snø som tinte
i rekordfart...heldigvis sier jeg bare, kan godt 
vente en mnd eller to før jeg ønsker snø jeg! 

En ny "Bare MÅ Ha" er kommet i hus,
 takket være snilleste Hanne-Marit.
Nevnte jo i sommer at jeg noen ganger ser
ting jeg bare må ha, som seff ikke er å
få tak i her i byen...og denne nydelige
engle-lysestaken så jeg for første gang i
nabobyen Harstad for 3 år siden og har 
ikke fått den ut av hodet siden. 
Så kan tro gleden var stor
da de ringte fra Hjerterdame og kunne
fortelle at de hadde fått den inn igjen.



Nå skal jeg krype under dyna, i morgen
venter en ny og spennende dag for 
da skal han Kompis forsøke seg på
hockeyskole for første gang.
Spennende!


1 kommentar:

  1. Hei hei :)
    To nydelige kort igjen og en herlig lysestake :)
    Snø??????????????? Litt tidlig.
    Men lykke til på hockeyskole. Det blir nok moro:)
    Husker jentene mine gikk på skøytesole hver lørdags morgen.

    Ps: Kunne jo ikke overtale deg til å kjøpe alt heller da. Men elsker mine sølv ark,Dem blir mye brukt og mange mange flere er kjøpt inn.
    Ønsker dere en fin helg.
    Regner i Oslo idag.
    Klem Connie

    SvarSlett