søndag 7. oktober 2012

Kreativ Hobby - Verdens Kortlager Dag oppgave 3

Da har søndagsformiddagen blitt brukt
til å teste ut de nye Embossing folderne
jeg kjøpte på StempelScrap-messa, og
jaggu fikk jeg ikke laget et julekort til
siste oppgaven til Kreativ Hobbys 
Verdens Kortlager Dags utfordringer.

Den siste oppgaven var JUL, så
da er årets første julekort også ferdig.





Bazill: hvit, brun og mørk rød kartong
Kreativ Hobby: teksstempel "Med ønske om....", og
ministemplene "nisse", "juletre" og "stjerner"
McGill: grenpunch
Hobby Solution: Embossing folder Oval Frame
Spellbinders: leyered poinsettia (julestjerne)
Pion Design: designark "Ventan på Tomten" -bårder
Kort og Godt: mørk røde og gullfarvede halvperler
Tim Holtz: Embossing Ink og Distress Powder 
-walnut stain-

 
Disse Embossing folderne er veldig dekorative,
og jeg angrer selvfølgelig på at jeg ikke kjøpte 
flere. Heldigvis har jeg jo bursdag snart, så da
er flere slike satt på ønskelista. 
Alle stemplene og kanten rundt rammen er
embosset.




Da var mine 3 kort ferdige, men fikk så mye ny
inspirasjon så trur jaggu jeg skal lage noen
flere julekort i dag jeg. :o)
Det er ennå litt tid til å være med på utfordringene,
fristen er i kveld kl 2400.
Ønsker du å delta eller se flere bidrag kan 
du gjøre det HER!
  
 

2 kommentarer:

  1. Kjempefint kort!! Kunne aldri vært på en slik messe.. Hadde nok endt opp med å solgt kroppsdeler jeg ikke hadde bruk for der og da...;)

    Ellen

    SvarSlett
  2. Såååååå lekkert dette ble:)
    Smart måte å bruke det stempelet på også. Har jo det samme:)))
    Nydelig ble det. Så enkelt og rent og delikat.
    Ha en fin dag.
    Klem Connie

    SvarSlett