søndag 7. oktober 2012

Kreativ Hobby - Verdens Kortlager Dag oppgave 2

Sent i går kveld/natt ble jeg ferdig med mitt
bidrag til oppgave 2 i Kreativ Hobbys utfordring
i anledning Verdens Kortlager Dag.

Oppgave 2 er å bruke minimum 3 ulike bånd
på prosjektet ditt, og her er mitt bidrag.



Kreativ Hobby: teksstempel "til brudeparet"
Bazill: hvit kartong
Kort og Godt: designark "Bryllup" og
teksstempel "en skål...."
Panduro: halvperler hvitt hjerte og runde
MS: around the page punch cherish
Spellbinders: fancy framed tag #1 og 
nestabilities classic oval
 Distress Ink: -vintage photo-
Bikuben: bånd med hjerter

Sikksakkbånd kjøpt på StempelScrap messa (usikker om 
det kanskje var hos Papirpikene) og hvitt silkenbånd fra
opphenget til en genser (hihi...her kastes ingenting som
kan brukes...)

Tag med skrivefelt på baksiden
Da var 2 av 3 oppgaver løst, skal sette meg ned
å gyve løs på nr 3 og kanskje jeg er så heldig
at jeg rekker fristen som er i kveld kl 24.

Ønsker du å delta eller se de andre 
bidragene kan du gjøre det her!

2 kommentarer:

  1. Flott bryllupskort:) Takk for at du er med på Kreativ Hobbys utfordring. Klem Anne Bente

    SvarSlett
  2. Woooow enda et jo:))))
    Her går det unna:)
    Nydelig dette også.
    Klem Connie

    SvarSlett